لیست شرکت های طراحی سایت در تهران
نوشته شده توسط : ساحل

در این صفحه، لیست شرکت های طراحی سایت را جمع بندی کرده ایم و فاکتورهای بنیادی برای گزینش کمپانی طراحی سایت را نیز به اختصار ذکر کرده ایم.

شرکت طراحی سایت را می تاب بر بنیاد فاکتورهایی با هم مقایسه کرد، مواردی مانند:

میزان تخصص و توانایی
زبان برنامه نویسی
نحوه پشتیبانی
هزینه طراحی سایت
استفاده یا عدم استفاده از قالب های آماده
محیط مدیریتی راحت و ...
و بسیاری از موارد دیگر که در مقاله ای که درباره برگزیدن بهترین شرکت طراحی سایت تألیف شده است، به آن ها اشاره شده است.

پیشنهاد می نماییم پیش از تصمیم گیری نهایی، مقاله ای که در رابطه با بهترین شرکت طراحی سایت نوشته شده است، مطالعه کنید.

شما می توانید بر اساس معیارها و نیازمندی های خویش یکی از این شرکت ها را که فاکتورهای مورد عقیده شما را دارند به عنوان طراح سایت خویش برگزیدن نمایید.

طراحی سایت پرسینا
پرسینا با 10 سنه سابقه فعالیت در مقوله طراحی سایت و اپلیکیشن های موبایل و تکمیل بیش از 1600 پروژه در طول سال های فعالیت خود، اکنون بروزترین متدها و تکنیک های طراحی سایت و برنامه نویسی را در اختیار دارد و حاضر طراحی برترین تارنما ها و اپلیکیشن های موبایل برای مشتریان خویش می باشد.

طراحی سایت شرکتی در تهران

چرا کمپانی پرسینا را برای طراحی سایت خویش گزینش کنیم؟
برنده جایزه بهترین کمپانی طراحی سایت در جشنواره وب: پرسینا تا به حال سه بار به عنوان نامزد بهترین کمپانی طراحی سایت و یک بار به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت در جشنواره وب ایران برگزیدن شده است.
توان فنی بالا: پرسینا از بروزترین متدها و استانداردهای طراحی و برنامه نویسی کاربرد کرده و توانایی اتمام هر پروژه ای با پیچیده ترین و تخصصی ترین امکانات را دارا می باشد.
طراحی اختصاصی: پرسینا تارنما های شما را بر پای بست، طرح و رنگبندی دلخواه شما و به صورت کاملا اختصاصی طراحی و راه اندازی می نماید.
دارای کاملترین و چیره دست ترین امکانات: سایت ساز و فروشگاه ساز پرسینا درارای کامل ترین امکانات برای طراحی سایت و فروشگاه های اینترنتی می باشد.
طراحی ریسپانسیو (واکنش گرا): همگی تارنما های طراحی شده توسط پرسینا دارای طراحی ریسپانسیو بوده و در موبایل و تبلت به چهره استاندارد نمایش داده می شود.
سابقه مشارکت با کمپانی های بزرگ: پرسینا تاکنون با نهاد ها و سازمان های دولتی همچون کمپانی سایپا، کمپانی نامینو، موسسه آرمان، کمپانی بهپخش و ... مشارکت داشته است.
پنل مدیریتی آسان و کاربرپسند: پیرامون مدیریتی تارنما های پرسینا به چهره کاملا پارسی طراحی شده است و هر فردی با آشنایی اندک به کامپیوتر می تواند وب سایت خود را مدیریت نماید.
آموزش و پشتیبانی: پرسینا با برگزاری جلسات آموزشی و ارائه فایل ها و راهنماهای آموزشی شما را در مدیریت بهتر وب سایتتان مدد می نماید. در ضمن کارشناسان پرسینا به صورت همیشگی پشتیبان وب سایت های شما هستند.
ما در این صفحه لیست همگی کمپانی های طراحی سایت را به به اتفاق آدرس اینترنتی آن ها جمع بندی کرده ایم الی شما بتوانید با این کمپانی ها آشنا شده و بر اساس معیارهای خود کمپانی پسندیده را برای طراحی سایت خویش گزینش کنند.





:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: